Om

Kulltorps Frikyrkoförsamling är en kristen församling som bildades 2002 av tidigare Kulltorps Pingstförsamling och Missionskyrkan i Kulltorp.

Vi är anslutna till två samfund: Svenska Alliansmissionen och Pingst fria församlingar i samverkan.

I vår gemenskap är vi i dag ca 60 medlemmar. Vi bedriver ett stort barn och ungdomsarbete med bl.a. UV-scout och Tonår. Konfirmationsundervisning har vi tillsammans med frikyrkorna i Törestorp och Hillerstorp. Vi jobbar också med Alpha, som är en grundkurs i kristen tro.
Gå gärna in under respektive flik här ovanför och läs mer.

Våra Gudstjänster är öppna för alla. Här möter vi Gud, och varandra. Vi vill att alla Gudstjänster skall vara inbjudande för var och en som söker, öppen för olika behov, åldrar och andlig utveckling.

För att bli medlem i vår församling ska man bekänna en personlig tro på Jesus Kristus och vara döpt som barn eller vuxen eller vara villig att ta emot dopet när man går in i församlingen.